آیا استعداد بازیگری داریم؟ آیا همه استعداد بازیگری دارند؟ تاثیر استعداد در موفقیت بازیگر چقدر است؟ استعداد واژه ای است که مسلما آن را زیاد شنیده اید و برایتان ناآشنا نیست.بسیاری از افراد درک درستی از واژه استعداد ندارند و این کلمه را با هوش و خلاقیت و مهارت مترادف می دانند. قبلاً میگفتند هرکس که آی کیو یا بهره هوشی بالایی داشته باشد در آینده هم میتواند موفق شود. درحالیکه بهره هوشی بالا فقط ۳ درصد در موفقیت افراد نقش دارد پس کسی که بهره هوشی بالایی دارد لزوما نمیتواند یک پزشک موفق ، یک مهندس موفق یا یک بازیگر موفق شود.
38 thoughts on “استعداد بازیگری چیست؟”
سلام و درود
متشکرم از مطالب خوبتون.
عالی بود.
سپاسگذارم از حضور شما.
مطلب خوبی بود، ممنون
متشکرم از حضور شما فرهان عزیز..خوشحالیم که مورد توجه شما بوده.
انتظاریم جز عالی بودن توضیحاتت نداشتم هم عالی و هم بسیار کاربردی دیدگاهی جدید بهم دادی
Kheyli amuzande o mofid
Merc
خوشحالیم که مورد استفاده ات بوده و مرسی از لطفت آقا
من نفهمیدم الان استعداد دارم یا نه😐 من خیلی علاقه دارم به بازیگری یعنی از بچگیم هم از بازیگری خوشم میومد ولییی نمیدونم استعداد دارم یا نه میشه راهنمایی کنید 🙏
یه استاد بزرگی میگفتن علاقه نشانه استعداده…پس اگر واقعا علاقه داری کارتو شروع کن.. پیشنهاد میکنم مقاله زیر رو هم بخونی
استعداد در بازیگری
مرسی ک هستی بان جاننن
زمانی ک کلاس دوم یا سوم بودم برای نمایش مدرسه خیلی هیجان داشتم و انجام میداوم رفته رفته بیشتر شد علاقم و وقتی هم تمرینش میکردم متوجه زمانی ک گذشته نمیشدم و الان وقتی ب بازیگریه خودم فکر میکنم باعث میشه ک بیشتر تمرین کنم تا بهش برسم
مرسی خاان
واقعا اگراین توضیح وتوصیفات افکارتوقلقلک نداده باشه وهنوز به درک درستی از خودت نرسیدی وسوالی میپرسی که این مقاله جوابشه،درپاسخ همین سوالته،کاملاهم توضیح داده(یکی از بهترین ومفیدترین مقالات)…یعنی واقعااگرنمیدونی هنوز،،دوستانه میگم بیخیال شوکلا،،بالاخره رشته هایی مثه،قلاب بافی،منجق و ملیله دوزی،کوبلن و..ایناهم یجوری هنر حساب میشه ..امتحان کن بهتره بنظرم البته ،ببخشیدانظردادم درجواب فرهیختگانی مثل شما تاهستن ما چی باشیم
سلام مجدد آقا آبان نظر قبلی اشتباه شد اگه خوندین اونو نادیده بگیرین
با دیدن ویدیوهاتون انرژی دوباره گرفتم
مهم نیست مخالفن من تلاش خودمو میکنم
و صدبار بیشتر که شده تمارین رو ادامه میدم و تسلیم نمیشم
بخاطر حرف دیگران
تا به هدفم برسم
حتی اگه بگن بازیت بده و نمیتونی و سمت هنر نری خیلی خوب نیست و برای تو بده و از این حرفا…..
بازم تمرین میکنم تا بهش برسم
ممنونم از شما بخاطر سایت خوبتون💐
آبان جانم مرسی از وقتی که برای این مقاله های مفید میزاری
مرررررررررسی
قربونت مریم گل… خوشحالم که مورد توجهت هستن… بهترینا برات
من نفهمیدم الان استعداد دارم یا نه😐 من خیلی علاقه دارم به بازیگری یعنی از بچگیم هم از بازیگری خوشم میومد ولییی نمیدونم استعداد دارم یا نه میشه راهنمایی کنید 🙏
سلام من سارا شفیقی هستم 15 سالمه میخوام در آینده یک بازیگر قدرتمند بشم ولی اول از همه باید بابام راضی بشه چون میگه هروقت من مردم بازیگر شو 😔 این جملش یه شبه منو افسرده کرد
میگه سینما فساد، پارتی بازی، برای اینکه بهت نقش بدن باید باهاشون دوست بشی و بری مهمونی های مختلف
درسته؟
من زمان زیادی رو تو اتاقم هستم و دلیش اینه که دارم تمرین بازیگری میکنم
روزی نیست که من به بازیگر شدن فکر نکنم
من نفهمیدم الان استعداد دارم یا نه😐 من خیلی علاقه دارم به بازیگری یعنی از بچگیم هم از بازیگری خوشم میومد ولییی نمیدونم استعداد دارم یا نه میشه راهنمایی کنید 🙏
من نفهمیدم الان استعداد دارم یا نه😐 من خیلی علاقه دارم به بازیگری یعنی از بچگیم هم از بازیگری خوشم میومد ولییی نمیدونم استعداد دارم یا نه میشه راهنمایی کنید 🙏
این مقاله و مقاله نشانه های استعداد بازیگری رو بخونین به نتیجه میرسین ایشالا 🙂
من ازبچگی علاقه به بازیگری نداشتم ولی هرجا میرفتم همرو میخندوندم واز بچگی ادای افراد بزرگ در
میوردم الام من استعداد دارم یانه
سلام آرمان عزیز… مقاله زیر رو بخون
نشانه های استعداد بازیگری
سلام آقا آبان ،مطالب عالی بود
من چند وقت پیش سعی کردم بازیگری رو از ذهنم بندازم بیرون
هر کاری کردم نرفت و خود بازیگری هی میومد سمت من!
بنظرتون شروع کنم یا نه؟!چون نسبتا(نه خیلی زیاد) خجالتی و درونگرا هم هستم
مثلا برای مواقعی که بخوام مونولوگ حفظ کنم و جلو یکی اجرا کنم
یه دفعه مونولوگ حفظ کردم و تمرین کردم
مامانم گفت جلو من اجرا کن ببینم!منم تفره رفتم و اجرا نکردم،
و فقط الان یه مشکل دارم وقتی به مامان بزرگم گفتم میخوام بازیگر بشم
گفت نه و هنر به درد نمیخوره به درد خونوادمون نمیخوره اصلا سمت هنر نری ها،خیلی ها گفتن نه و چند شب حتی زدم زیر گریه،ولی مامان و بابام مشکلی ندارن به خیلیا گفتم میخوام بازیگر بشم و مخالفت کردن و سعی کردن منصرفم کنن ولی نشدم و به بازیگری فکر میکردم و هنوزم میکنم
همینطور که گفتم مامان و بابام مشکلی ندارن
که بازیگر بشم و فقط تصمیم نهایی رو باید بگیرم،چی کار کنم بنظرتون؟!
مرسی از راهنماییتون.منتظر جوابتون هستم آقا آبان.
راستی رشتمم هم علوم انسانی هستش.
هب اگه علاقه داری ادامه بده! به حرف مردم اهمیت نده
ببین خودت چیو دوست داری🎬
سلام مجدد آقا آبان با عرض معذرت نظر قبلی اشتباه تایپ شد
با دیدن ویدیوتون که درمورد شروع بازیگری بود نظرم کلا عوض شد
و برگشتم به شروع تمرینات بازیگری،اگه نظر قبلی رو خوندین
نادیده بگیرین، در کل سایتتون خیلی عالیه ویدیوتون باعث شد
بیشتر رو هدفم تمرکز کنم
لطفا یه ویدیو هم تهیه کنید درمورد راضی کردن خونواده ممنونم از شما.
عالی👏
سلام روزتون بخیر
مطالبی که انتشار دادید بسیار مفید بود
ممنون از شما🌻💫
سلام
یعنی شما میگی استعداد ی چیز بی معنی که خیلی تاثیر کمی دارد
من خودم میگم خیلی ها بودن که عشق به کارشون باعث پیشرفتشون شده
مثل شکیرا خواننده معروف که تو بچگی معلمشون گفته هیچ استعدادی نداره
و یک بازیگر مثل مستر بین دوست داشتنی
سلام من 17سالمه سه ساله عاشق بازیگری ام خیلی رویاپردازی میکنم تو ذهنم دارم جایزه میگیرم وقتی میرم تو رویاش همرو فراموش میکنم.وقتی داستانی میخونم خودمو جای شخصیتاش میذارم و با خودم تمرین میکنم.حفظیاتم خوبه.ففط دوتامشکل دارم صدام خوب نیست😒مثل پسرامیمونه بعد اعتمادبه نفسمم پایینه.ولی خجالتی نیستم.نمیدونم چیکارکنم؟
یدونه ای آبان جونم😍😍
حرف نداری بابا آبان ✌️🌼
عالی بود به خصوص اون قسمت که میگی باید دیدمونو به جهان تغییر بدیم 👌🙂
از دهان آبان دُرّ و طلا و گوهرِ آموزشی می ریزد.
سلامم بابا جان امیدوارم خوب باشی ! من نظر سوم رو قبول دارم اینکه استعداد سرعت پیشرفته و به نظرم هر کسی میتونه با تمرین و تلاش و پرورش دادن مهارت های مورد نیاز ، در حرفه ای که دوست داره موفق بشه . استعداد به قول خودت یک معجزه و اتفاق خارق العاده ی مادرزادی نیست ! البته من این حرف رو هم قبول دارم که میگه : شما به هرچیزی که بهش علاقه داشته باشی ، استعدادش رو داری … با تشکر و عشق فراوان به بابا آبان عزیز
با سلام و سپاس برای اطلاعاتی که در اختیارمان گذاشتید
میشه تحقیق کرد و محتوای اون کاراکتری ک میخواییم بازی کنیم را ارتقا داد.
شناخت نقطه ظعف=با قدرت
با سلام و تبریک سال نو خدمت شما آقای آبان و خوانندگان مطلب
در مورد اینکه شعر خوانی و مطالعه داستان باعث پرورش روح و شکوفا شدن احساسات میشه کاملا موافقم. افرادی که به شعر، رمان، نقاشی و …. علاقه مند هستند زمینه بسیار بیشتری را برای بازیگری دارند. بنده علاقه فراوانی به شعر دارم. البته به زبان کُردی چون کُرد هستم. و هم اکنون دنبال تست بازیگری هستم.
آقای آبان عزیز من تازه با وب سایت شما آشنا شده ام و میخواهم چند موضوع را مطرح کنم.
ابتدا اعتراف میکنم بسیار وب سایتتون کاربر پسنده و دیزاین عالی داره که همین باعث میشه مخاطب مطالب رو بخون و سریعا وب سایت رو ترک نکنه. البته این موضوع در کنار مطالب کاربردی، جذاب و پرمحتوایی است که شما زحمت آن را کشیده اید.
پیشنهاد و سوال
۱. در مورد سن و سال بازیگر شدن توضیح بدید لطفا.. بنده ۳۰ سال دارم و همیشه میخواستم شروع کنم اما به دلایلی نکردم. دیر نیست ؟!
۲. درآمد در بازیگری
۳. مافیای این کار چقدر میتونن ما رو از صحنه دور کنن؟
۴. تا تاپ شدن و بازی در مجموعه های مهم تقریبا چقدر راهه؟
میدونم همه اینها پاسخ های واحد ندارند و همه چی نسبی است اما دوس دارم روشنگری کنید برایمان.
سپاس و آرزوی بهترین ها برای شما، هنرمندان خوبمان و نیز هنر دوستان
سلام فردین جان امیدوارم حالت خیلی خوب باشه ، من این کامنت شما رو خوندم و بر اساس اطلاعاتم خواستم کمکی بهتون کرده باشم ، آبان عزیز در رابطه با تمام این مباحث صحبت کرده و جواب سوال های شما در مقالات همین سایت هست و خواستم بگم اگر علاقه داشته باشین و تمامی مقالات همین سایت رو بخونید نه تنها جواب این سوالات رو میگیرید بلکه ممکنه بیشتر ابهامات شما در زمینه بازیگری رفع بشه چون واقعا مطالب کامل هستن ! راستی اگر اینستاگرام دارید اونجا هم احتمال زیاد جواب سوال هاتون داخل پست های آبان هست . در آخر بگم که من به عنوان کسی که از 90 درصد مطالب آبان استفده کرده جواب دادم و هیچ قصد جسارتی نداشتم ! امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشید .
ممنون آبان از آگاهی که در اختیارمون میزاری💙💛
عالی بود آبان جان ممنون