زیبا قصد داره از تنهایی خودش برای بهتر کردن بازیگری خودش استفاده کنه. سعی میکنه در مورد بازیگری مطلب بخونه و نمایشنامه بخونه و تمرین کنه. یکی از سوال هایی که زیبا داره اینه که : من وقتی میخوام یه نقشی رو بازی کنم باید از کجا شروع کنم؟ آبان سعی کرده توی این مقاله به این سوال زیبا جواب بده و شخصیت پردازی در بازیگری رو با شش تا سوال توضیح بده..






25 thoughts on “شخصیت پردازی در بازیگری”
ابان جان میشه یه منبع خوب پیشنهاد بدی که مجموعه ای نمایشنامه و مونولوگ های خوب رو برم بخونم و باهاش تمرین و کنم و واسه تست مونولوگ خوب پیدا کنم ؟؟؟
کانالی سایتی پیجی هرچی که فک کنی مفیده و خوبن و میشه با مونولوگ هاش تو تست فنون بازیگری تو استفاده کنی ونمایشنامه هایی داشته باشه که برم بخونم و اطلاعاتم بیشتر شه
سلام ثمین جان… من سایت ایرانی خاصی رو نمی شناسم راستش ..ایشالا بزودی توی سایتمون نمایشنامه و مونولوگ می ذاریم 🙂
خیلی ممنون بابت مطلباتون در مورد بازیگری واقعا خیلی عالیه من چون دوست دارم بازیگر بشم در این زمینه خیلی اطلاعات جمع کردم ولی چون شهر تبریزم شرایطم برای بازیگری یکم ناجوره ولی من استعداد و علاقش و دارم و تو یکی از مقاله هاتون خونده بودم ظاهرا معتاد بازیگری شدم و مطمئنم که یه روزی بازیگر میشم تنها مانعم برای بازیگر شدن فامیلامونن چون اگه من بازیگر بشم میدونم تو هر عکس یا فیلمی که زشت فتادم و پخش میکنن😂آخه یه ذره حسودن😂و مانع دومم بابامه که نمیتونه از تبریز پاشه با من بیاد تهران ازتون یه خواهش داشتم لژفا یه مقاله هم در مورد این که علاقه مندانی که تهران نیستن چحوری بازیگر بشن بزارین توروخدا☺☺☺☺☺☺خیلی ممنون
چشم.. در این مورد هم صحبت خواهیم کرد
لطفاااااااااا یه مقاله در مورد کسایی که تهران نیستن و میخوان بازیگر بشن بزارین یه راه حل بزارین لطفاااااااااااااااا
و اینکه لطفا در یک مقاله چجوری پدرمادرمون و راضی کنیم برای بازیگری
چشم.. مینویسم در این مورد
یه مقاله در مورد راضی کردن پدر و مادر برای بازیگری لطفاااااااااا مرسی
بزودی می نویسم نفس جان
خیلی ممنونم ازتون❤ببخشید بابت اینکه سه بار گفتم آخه مطالبتون واقعا کارساز و عالیه و در این موضوع هم نیاز داشتم به مطالب خوبتون
من قدم خیلی بلنده🤕می ترسم به خاطر قدم قزولم نکنن یا پیدا کردن پارتنر سخت باشه😭به نظرتون به خاطر قدم احتمال بازیگر شدنم پایین میاد؟
ممکنه نتونین همه نقش ها رو بازی کنین ولی می تونین بازیگر بشین
سلام من علاقه زیادی به بازیگری دارم چون اعتماد به نفسم پاینه میتونم بازیگر حرفه ای بشم
منم قدم کوچیکه😂☺️
ببخشید اشتباه تایپی شده قبولم نکنن
به نظرتون کسایی که تهران نیستن نمی تونن بازیگر شن؟
بسیاری از بازیگران سینما از شهرستان هستن
سلام من خودم هنرجو هستم بازیگری رویایی که هرشب باهش خوابت میبره اگه میخوای رویات تبدیل بشه واقعیت از چیزی نترس از همه چیزت بگذر برای رسیدن اهداف و رویاهات
سلام به آبان عزیز…خیلی ممنون بابت اطلاعات عالیتون
امکانش نیست که یه کار عملی برای تحلیل متن و شخصیت بذارید از روی یک متن؟؟
هیییچیییی حالی نشدم
سلام ابان جان پیج اینستا نداری اونجاهم مطالب رو بخونیم؟خیلی ممنون
@aban.acting
ممنون آبان 🤗😍🌷
سلام آبان عزیز. خیلی منون از مطالب خوب و عالی که میزاری من ۱۲ سالمه و کشته مرده بازیگری هستم. میخواستن ازت بپرسم من در تئاتر های مدرسه مون شرکت میکردم اما الآن خب به خاطر کرونا دیگه نمیشه اما میخواستم ازت بپرسم لازمه در چیز های بیشتری هم شرکت کنم؟ و به خاطر سایتت واقعا ممنون کارت حرف نداره
سلام من علاقه زیادی به بازیگری دارم چون اعتماد به نفسم پاینه میتونم بازیگر حرفه ای بشم