مازیار بعد از گذراندن یک دوره افسردگی و صحبت با مشاور تونسته فکر ازدواج با طناز طباطبایی رو از سرش بیرون کنه و حالا داره به روند زندگی عادی خودش برمیگرده… با این وجود هنوز تصمیمش برای بازیگر شدن جدی هست و میخواد کلاس بازیگری بره…برا همینم از آبان پرسیده کدوم کلاس بازیگری برم؟










21 thoughts on “کلاس بازیگری ، کدومش؟”
خیییلی مشتاق به شرکت در کلاس بازیگری آقای تارخ هستم.
ولی هزینه ی ۱۷ میلیون این کلاس باعث وسواس در تصمیمم شده.
میدونم نمیشه ولی ای کاش میشد شمایی که اشنایی دقیق تری دارید نقد و بررسی کلاس های معروفی مثل اقای تارخ،سمندریان،اموزشگاه هشت میلیمتری رو قرار بدید 😔
واقعا این هزینه های بالا قدرت ازمون و خطا رو از ادم میگیره.خیلی همت کنیم فقط توانایی شرکت در یکی رو داریم.
سلام پروانه عزیز… دقیقا ما همین مطلب رو نوشتیم که کمک تون کنیم برای انتخاب یک کلاس بازیگری مناسب… بر اساس معیارهایی که گفته شده اگه کلاس ها رو بسنجین به نتایج جالبی می رسین…. تاکید می کتم به خروجی کلاس ها دقت ویژه ای داشته باشین و ببینین کسانی که از کلاس مدنظر فارغ التحصیل شدن دقیقا الان کجان؟!!… از طرفی میتونین با کسانی که توی این کلاس ها هم شرکت کردن صحبت کنین و نظرشونو جویا بشین و مسلما میتونن در مورد کلاسی که تصمیم دارین برین راهنمایی تون کنن…پیدا کردنشون هم توی عصر ارتباطات و اینستاگرام کار سختی نمی تونه باشه… آرزوی بهترینا دارم برات
سلام دوباره منم 🤦🏻♀️
میخواستم بگم که هزینه اش خیلی زیاده😩 ولی من خیلی علاقه به بازیگری دارم😍
سلام معصومه عزیز.. بله متاسفانه کلاس های بازیگری موسسه های تهران از 7 میلیون شروع میشه تا 18 میلیون و به بالا و خوب میتونه توی این شرایط برای خیلی ها این رقم ها خیلی بالا باشه.. ما توی همین وبسایت تلاش داریم تا اونجایی که امکان داره مطالب رو بتون آموزش بدیم و یه نقشه راه جهت پیشرفتتون بتون نشون بدیم… آرزوی بهترین ها دارم برات دختر گل
سلام،حتما باید چندین بار کلاس بازیگری رفت یا فقط همون یکبار اوکی هست؟
ماهایی که تو شهرستانیم واقعا کارمون خیلی سختتره مخصوصا که کلاس خوبی وجود نداره خیلی خوشحالم که میتونم از مطالبت یاد بگیرم و تمرین کنم مابقی راههم خدا هست♡
مرسی سارا عزیز
سلام خیلی ممنونم بابت توضیحات کاملتون❤
میشه چند تا کتاب عالی معرفی کنید لطفا🙏
بزودی معرفی میکنیم توی سایت.. توی پیج اینستاگرام و کانال تلگراممون هم کتاب هست
مرسی استاد . مطالب عالی بودن . مثل همیشه
سلام برای ورود به دنیای بازیگری حتما لازمه که کنکور هنر بدیم؟یا اینکه بدون کنکور هم میشه بازیگر شد؟ و کلاس بازیگری رفتن هم لازمه؟
سلام مهسا عزیز… حتمن لازم نیست کنکور هنر بدین… لزوما لازم نیست کلاس برین…فقط باید بازیگری رو توی جمع تجربه کنین
خداقوت واقعا كاش حداقل يه نقد و بررسي مختصرى رو موسسه هاي بازيگرى داشتين تا كسايي كه مثه من ساكن تهران نيستن و ميخوان واسه شركت تو اين موسسه ها بيان
اطلاعات مفيدي عايدشون ميشد🥺🙏🏻
کمک کننده است
سلام میشه لینک کانال یوتوب بزارید
سلام من ساکن قم هستم متاسفانه اینجا خیلی موسسه های معتبر وجود نداره البته چنتایی هس ک بتونم ب راحتی بهشون اعتماد کنم و تو کلاس هاشو شرکت کنم اماااا خانوادم کاملا مخالفه این قضیه بازیگر شدن هستن ابان جون میتونم ازت کمک بگیرم چون من ب هیچ وج نمیتون از فکر بازیگر شدن بیام بیرون راستی مطالبتونم خیلی مفید و عالی بود ممنون از راهنماییت
سلام دختر گلم… در این مورد توی یوتیوب ویدئو گذاشتم
سلام،حتما باید چندین بار کلاس بازیگری رفت یا فقط همون یکبار اوکی هست؟
سلام مرسی مطالب عالی بود می خواستم نظرتون رو بدونم برای اینکه آیا بهتره برای انتخاب رشته سال نهم هنر رو انتخاب کنیم یا نه کلاس فقط بریم؟
سلام اگر یک بازیگر موقعی که بخواد تست بده توی دفتر کارگردان بعد از اینکه ازش تست گرفتن
فیلمنامه رو که مربوط به نقش خودش هست رو بهش میدن بخونه؟
سلام ازوقتی نوجوان بودم سن ۱۶ سالگی علاقه زیادی داشتم اما به دلیل مخالفت پدرم رشته ای دیگه جز بازیگری خوندم که هیچ علاقه ای نداشتم الان ۲۹سالمه و از رشته که زمان گذاشتم و مدرک گرفتم هیچ درامد وخروجی نداشتم نمیدونم ولی اگه برمیگشتم به چندسال پیش حتما پدرم را راضی میکردم وبیشتر تلاش میکردم برای هدفم الان دیگه انگیزه کافی را ندارم