من اولین کار تئاترم را در سنین تقریبا پایین کارگردانی کردم.یادم است یک مصاحبه ای از مارتین اسکورسیزی خوانده بودم با این مضمون که : برای کارگردان بودن کافی است ابتدا خودت را کارگردان بنامی و سپس آن را به دیگران اثبات کنی و همین شروع کارگردانی من بود..





22 thoughts on “اعتماد به نفس در بازیگری”
سلام آبان جان بسیار سپاسگزارم برای وقتی که برای نوشتن و اشتراک این مقاله صرف کردی…. از این پس آگاهانه تر به صدای درونم گوش میدم….
مرسی از لطفت مریم عزیز.. خوشحالم که مورد توجهت هست مطالب.. آرزوی کلی حس خوب دارم برات 🙂
به معنای واقعی عالی بود . *وقعا چه خوبه که حواسمون به خودمون و صدای درونمون باشه*
متشکرم
شما درجه یک و بی نظیری ممنون از زحماتتون.
مرسی از انرژیت هستی عزیز ..کلی حس خوب برات
سلام . میشه از راه های شکوفا کردن استعدادمون و بروز دادنش بگین ؟ چه کلاس هایی یا که اساتیدی .راجب دانشگاه کمکم میکنی ؟ ۱۸ سالمه و دانشگاه برام مهمه
خیلی عالی بود دمتون گرم،واقعا چقد بایدانسانیت داشته باشی وقت بزاری واسه اون کسایی علاقه دارن وراه بازیگری رو قشنگ نمیدونن وشما لطف میکنین میگین واسه همه ارزو موفقیت میکنم وازشما تشکر میکنم ابان عزیز❤😘🌹🤟
ممنونم ازتون واقعا همه کارها رو انجام دادم الان حس خیلی بهتری دارم
خیلی ممنونم
واقعا همه کامنتها شده (من عاشق بازیگریم)دوستان فقط و فقط وفقط تمرین کنید تا اگه موقعیتی برای تست بازیگری پیش اومد سوتی ندید و رد نشید
بازم ممنونم از سایت خوبتون
فقط قسمت دومم بزارید لطفا❤❤
موفق باشی
مرسی ک برای پیشرفت ما وقت میزاری آبان جان🤍
ایشالا سربلندت میکنیم
وای واقعا ممنونم ازتون بابت این همه مطلب عالی دمتون گرم🥰🥰🥰🥰🥰🥰
خیلی مقاله مفیدی بود مرسی ابان😍🌺
سلام و عرض ادب خدمت آبان جان
ببخشید آبان من به بازیگری خیلی علاقه دارم
فقط یه خورده اعتماد به نفس و استرس دارم
من الان 16 سالمه و میخوام بازیگر بشم
آبان جان من میخواستم 19 سالگی از شهر خودم برم تهران برای شکرت در کلاس های بازیگری هر چقدر هم پول و هزینه داشته باشد هم برام مهم نیست چونکه آینده ام بیشتر برایم اهمیت دارد تا پول….
آبان جان من میخواستم 19 سالگی تا 22 سالگی رو برم کلاس بازیگری تا خوب مهارت های لازم رو کسب کنم.
به نظر شما کار خوبی میکنم؟
در ضمن اندام خوبی هم دارم
ورزشکار هم هستم
میشه منو راهنمایی کنید…✋
بعد برای اینکه اعتماد به تفس و فن بیان هم افزایش پیدا کنه و به مرور زمان خوب بشه باید چکار کنم؟
میخواد کتاب مطالعه کنم؟!….
چه کتابی رو به من پیشنهاد میکنید؟
اگر به سوالاتم جواب بدهید خیلی ممنون میشوم
از آدمای دورم متنفرم اونا باعث شدن از خودم متنفر باشم
سلام ، مثل همیشه عالی و فوق العاده خداقوت فقط یه چیزی من بچه که بودم خیلی حرف شنیدم بخاطر همچی ظاهرم علاقه هام ضعفام و این باعث شده که اعتماد به نفس نداشته باشم با راه هایی که گفتی میتونم درستش کنم مگه نه
من ناصر هستم دوس دارم بازیگر بشم
من ناصر هستم دوس دارم بازیگر بشم
خیلی خیلی مفید👌💪❤️
سلام آبان عزیز مطالب که میزاری بسیار کاربردی هستن نه تنها در بازیگری یه جورای هم تو میتونیم تو زندگی شخصی به کار ببریم مرسی برای وقتی که میزاری و اینهارو رایگان در اختیار ما قرار میدی🙏🏻
سلام آبان
من یک نوجوان ۱۷ ساله هستم اسمم آروین. زمانی که بازیگریو شروع کردم خیلی با انگیزه با توانایی خوبی که داشتم و با اعتماد بنفس بالا شروع شد
ولی الان که ۲ سال از اون موقع گذشته خیلی بی انگیزه ناامید وسواس فکری و بدون اعتماد بنفس دارم ادامه میدم توی تمرین نمایش مدرسه هم هستم ولی هیچی از تمرینا نمیفهمم تو حال خودمم، افسرده ام.نمیدونم چرا اینجوری شدم😪 نیاز دارم یکی کمکم کنه اگه میشه شما کمکم کنید تا از این گمراهیو خفت که نمیدونم چیکار کنم دربیام حداقل بتونم راهمو دوباره پیدا کنم
باباجون امروز به یک نکته ای در مورد سبک نوشتن و قلم شما پی بردم … خیلی از نویسنده ها مطالبشون رو با زبان خیلی سخت و ادبی مینویسن در حدی که گاهی نمیشه حرفشون رو فهمید ! ولی شما قلمت خیلی روونه و به راحتی آدم متوجه منظور مطلب میشه و این خیلی نکته مثبتیه … خیلی ممنونم از تو و دانشی که در اختیار ما قرار میدی !