زیبا بعد از اینکه توی تست کارگردان فیلم رد شد نزدیک یک ماهی افسردگی گرفته و همش آهنگ کره ای گوش کرده و از توی خونه بیرون نیومده… حتی برای دیدن آبان!! آبان باهاش صحبت کرده و بهش گفته رد شدن توی تست خیلی عادیه و دلایلی که اون روز بازیش خوب نبوده رو بهش گفته.



62 thoughts on “بازی بازیگر و 4 مانع”
ممنونن آبان عزیز 😍❤ ، مطالب خیلیی خوبی بودن و هستن , مخصوصا اون مورد عدم تنوع .
و اینکه این شخصیت های داستانی هم جذابیت مقاله رو چند برابر میکنن 🥰
لطف داری خان.. خوشحالم ارتباط برقرار کردی 😍
آبان واقعا مطالب خیلی خوب هست🙏🏻🌹
خیلی ممنون از این همه زحماتت🙏🏻💙
ممنون آبان خان فقط قرار بود درباره چگونگی رفع لکنت در بازیگری مقاله بزاری ، چیشد؟
نمیزاری مقاله؟؟؟
بزار لطفا راهو نشونمون بده
ممنون
ایشالا بزودی
مرسی از اطلاعات خوبتون 🌼🙏
آبان در مورد اول که تنش هستش در جملات اخری از اونجا که میگه مستلزم مشارکت زندگی عاطفی بازیگر است تا آخرش متوجه نشدم میشه توضیح بدی ممنون ازت ♥️♥️
سلام آبان من خیلی دوست دارم بازیگر شم اما بابام نمیزاره البته بازیگری هدف منه و چه زود چه دیر بهش میرسم
به نظرت خودم تنها تو خونه چی تمرین کنم
بازیگری فقط همین چهار موانع رو داره . که دوتا از موانعش مربوط به بیان هست
سلام آبان من تنها مشکلی که دارم اینکه نمیتونم احساسی بشم خیلیم تمرین میکنم ولی نمیشه
سلام آبان عزیز جواب خیلیا رو نداده،شاید سرش شلوغه و شایدم شما دیگه به این سر نزنی،اگر نیستی که هیچی،ولی اگر داری پیام منو میخونی باید بهت بگم که،برای شروع نه هیچوقت زوده نه هیچوقت دیر،البته اگر ۳۰ سالت بشه دیگه بخوای ری تلویزون باید پول بدی اما هر چقد سنت کم تر باشه احتمال بردت بیشتر،هر چقد عقب بندازی بیشتر ضرر میکنی،به فکر تلویزیون نباش،به فکر پیشرفت باش تا دو ۲ سال،تا دوسا تمرین کن،بعد رویای سینما یا تلویزیون رو تصویر سازی کن ولی تا وقتی که حرفه ای نشدی،حق این که بخوای سینما یا تلویزیون رو تصویر سازی کنی نداری،بعد الان دیگه همه میتونن فیلم بزارن تو اینستاگرام دیگه سینما و تلویزیون از مود افتاد،۹۰ درصد مردم میرن اینستا،تلویزوین روشن نمیکنن
سلام آبان ؛ خسته نباشی . تو اینستا اطلاع میدادی زودتر میومدیم میخوندیم😄❤ . مرسی عالی هستی❤❤
به تازگی گذاشتم.. اطلاع هم میدم 💙
عالی بود ممنونم
سلام آبان
مقالاتت عالین ، دمت گرم و مرصی💙
فقط اون قسمت آخرش که درمورد تنوع هستش متظورشو نگرفتم میشه واضح تر بگی .
(لطفا اگه کسه دیگه ای هم بلده جواب بده)
سلام ممنون آقای آبان، مطالب خیلی عالین
فقط یه چیزی… من خیلی دوس دارم بازیگر شم 🙃
خیلی… فکر کنم بتونم با تمرین موقعیتای مختلف و بازی کنم ولی گریه م اصلا نمیاد 😐 یا بدون دیالوگ و ناگهانی نمیتونم حرکتی انجام بدم 🥺 یعنی استعدادشو ندارم؟ نرم سمتش؟ 😭
فکر می کنم اعتماد بنفسمم خیلی کمه و فقط علاقه شو دارم.
بقیه بهم میگن بیشتر بدرد گویندگی و مجری گری میخوری و اصلا بازیگری بهت نمیاد و استعدادشو نداری. یعنی حتی با تمرینم نمیتونم خودمو تغییر بدم؟ دلم میخواد رشته روانشناسی بخونم و کنارش بازیگری (: ولی احساس می کنم هیچوقت نمیتونم یه بازیگر خوب شم 🙁
نرگس جان تو وقتی به دنیا اومدی راه رفتن بلد بودی؟ با با تمرین کردن زمین خوردن یاد گرفتی راه بری؟ تازه الان هم میتونی بدویی
پس توی بازیگری هم اگر تمرین کنی قطعا بازیگر خوبی میشی و توی این مسیر ممکنه بارها زمین بخوری و شکست بخوری
من خودم آدمی هستم که از خونواده بگیر تا استاد بازیگریم بهم میگفتن تو بدرد بازیگری نمیخوری ولی من پررو تر از این حرفام
پس حتما برو دنبال کاری که بهش علاقه داری دختر
سلام آبان جان
متاسفانه مانع اصلی افراد دور و برخودمان هستند ازخانواده گرفته تا … مثلا میگن ته این دوره ها چی میشه ؟ تو نمیتونی بازیگر معروفی بشی . تو نمیتونی …. دوق و هدفتو له میکنن .
ببین خودت چی میخوای عشقت ب چیه حرف مردم ک اصن نباید واست مهم باشه ولی حس میکنم تو قوی باشی توی این را لطفا حرف مردم واست مهم نباشه🙏
سلام نرگس جان همه به من هم همین را می گن اما من کاری به حرفشان ندارم و دنبال علاقه خودم میروم با این که اعتماد به نفسم کمه اما مطمینم که در اینده موفق می شوم و البته به خدا هم ایمان دارم کمکم می کنه امیدوارم فقط حرف نزنم و بتونم این حرف هایی که می گم را عملی کنم من به خودم ایمان دارم تو هم داشته باش من با11سال سن دارم به دنبال علاقم میرم که بتونم در اینده بازیگر خوبی باشم انشاالله
عاشق بازیگری هستم تلاش کن تا بهترین بشی
ممنون که هستی و شکر
عالی ، مچکر ..
آبان جان حرف نداری تو مرد
سلام آبان خیلی ممنون بابت مطالب میشه دایرکت داخل پیج اصلی رو چک کنی خواهش می کنم
سلام خیلی خیلی ممنون بابت مطالب مفیدتون🙏😍
عالی مثل همیشه 💐👏 میشه یه مقاله هم درباره اینکه چجوری توی نقش غرق بشیم جوری که بتونیم خیلی طبیعی بازی کنیم .
مثل همیشه عااالی. سایتتون حرف نداره . دستتون طلا👏💐 💐
میشه درباره راهکارهایی که بازیمون طبیعی تر بشه و بتونیم توی نقش فرو بریم هم مقاله ای بزارید؟
با سپاس
مثل همیشه عااالی . سایتتون حرف نداره . دستتون طلا💐💐💐💐
فقط میشه مقاله ای درباره راهکارهایی که باعث میشه بازیمون طبیعی به نظر برسه و توی نقش فرو بریم هم بزارید؟
با سپاس
در آینده چشم بازیگر گلم
سلام اگه میشه یه دیالوگ دو نفره برام بفرستید ممنون میشم
من خودم میرم آموزشگاه بازیگری ترم سوم هستم و به یه متن دونفره نیاز دارم با تشکر
عالی بود آبان جان ❤
لطفا درباره حافظه عضلانی هم یه مطلب بزار
ابان جونم خیلی فوق العاده ی
سلام آبان مرسی از سایت و پیج خوبت من می خوام یکی از محصولاتت را بخرم اما متاسفانه فقط با بانک سامان می توانم پرداخت کنم
امکانش نیست با بانک دیگری ای پرداخت کنم😭؟
بعد داخل سایت هم هر چی میخوام عصر اصلی بشم نمی توانم☹
سلام آبان مرسی از سایت و پیج خوبت من می خوام یکی از محصولاتت را بخرم اما متاسفانه فقط با بانک سامان می توانم پرداخت کنم
امکانش نیست با بانک دیگری ای پرداخت کنم😭؟ تو سايتهم نمی توانم عضو اصلی شم☹
اینستا دایرکت بدید بهشون 🙏🏻
سلام اول از همه بگم که مقاله ها ویدیو ها و آموزش ها خیلی عالی و کمک زیادی به علاقه مندان می کنه
و دوم اینکه استاد کاش یه شماره ای ی صفحه شخصی داشتی که می توانستیم گاهی کارهایی که می نویسیم و اجرا می کنیم و واست ارسال کنیم و شما هم در صورت تمایل بررسی ب جز اینستا البته☹
بي نظير 😍کاش استاد ب جز اینسات ی شماره ای یه صفحه شخصی داشتی یه چیز دیگر داشتی گاهی باهات ارتباط برقرار می کردیم و مونولگ ها مون و اجرا ها را واست میفرستادیم و درصورت تمایل بازخورد میدادی☹
بي نظير 😍
سلام بازیگری یک استعدادی که تعریف بشه کرد نیست، 80 درصد بازیگری با تمرین به دست میاد ما تو زندگی واقعی هم بازیگری میکنم اما اینجا باید از تخیل و خیلی چیزای دیگ هم کمک گرفت چون شرایط خیالیه، با تمرین قطعا پیشرفت میکنید و راهکار های افزایش اعتماد به نفس هستش و اینکه گریه کردن هم روش و راهکار داره باید بیشتر اطلاعات کسب کنی از دنیای بازیگری چون توی این چیزا خلاصه نمیشه،،، موفق باشی
آبان جان عالیه اما لطفا لطفا مونولوگ برا سن نوجوان هم بزار
عالی بود آبان جان❤زیبا خانم هم عالی بودن👌🏻😂
بازم مثل همیشه،بهتر از این نمیشه 😂😂👌❤
yesssss
کله مقالات تامام شد فوللل
مقاله جدید بزار آبانننن😁😂😉😎
آقای آبان عالی بود
فقط یچیزی من خودم خیلی دوست دارم بازیگر شم ولی یسری محدودیت هست که تا اخر امسال رفع میشن و کارمو شروع میکنم
البته من خیلی بچه تر از این حرفام کلاس هفتم هستم اما میخوام از الان کلاس برم تا وقتی که رفتم دانشگاه راحت قبول شم
حالا به نظر شما باید الان شرکت کنم یا زوده؟؟
خیلی خوب بود،مرسی آبان.فقط اگه میشه دیالوگ هایی هم برای تمرین توی سایت هات بزار که عاااااااالی میشه.
سلام آبان خسته نباشید ، دمت گرم عاااااااالی بود ، فقط یه چیزی ، اینکه برای تست که میریم تو دستمون همون اول گریه نکنیم بهتره ، درسته؟ و اینکه من با همچی الن اوکیم ، اعتماد به نفسم ام اوکیه فقط گریم نمیاد 😐🤏 اصلا مخصوصا وقتی جلو کسه دیگه ای باشم ، مگر خیلی عصبانی باشم ، درباره اینکه چجوری گریه کنیم ام میگی 🙏
سلام آبان ، دمت گرم عاااااااالی بود ، فقط یه چیزی ، اینکه برای تست که میریم تو دستمون همون اول گریه نکنیم بهتره ، درسته؟ و اینکه من با همچی الن اوکیم ، اعتماد به نفسم ام اوکیه فقط گریم نمیاد 😐🤏 اصلا مخصوصا وقتی جلو کسه دیگه ای باشم ، مگر خیلی عصبانی باشم ، درباره اینکه چجوری گریه کنیم ام میگی 🙏
خیلی خوب بود آبان 😃😃
سلام آبان
مقالاتت واقعا عالین . دمت گرم و مرصی 💙
فقط این قسمت آخرش که درمورد تنوع هستش منظورشو نگرفتم میشه واضح تر بگی
لطفا اگه کسه دیگه ای هم هست که بلده جواب بده
چرا دیگه مقاله نمیزاری آبان؟؟؟
مرسی ازت آبان , یه روزی به عنوان استاد بازیگریم اسمت رو جلوی هزاران نفر خواهم گفت . خدا قوت
سلام بازیگری یک استعدادی که تعریف بشه کرد نیست، 80 درصد بازیگری با تمرین به دست میاد ما تو زندگی واقعی هم بازیگری میکنم اما اینجا باید از تخیل و خیلی چیزای دیگ هم کمک گرفت چون شرایط خیالیه، با تمرین قطعا پیشرفت میکنید و راهکار های افزایش اعتماد به نفس هستش و اینکه گریه کردن هم روش و راهکار داره باید بیشتر اطلاعات کسب کنی از دنیای بازیگری چون توی این چیزا خلاصه نمیشه،،، مطمئن باش اگر ادامه بدی موفق خواهی شد
سلام هم به شما هم به آبان جون
مرسی که تو این دوران کرونا که کلاس ها یکی در میان باز بود و یا اصلا باز نبود شما به ما کمک کردید من یازده سالمه و قول میدم که وقتی بازیگر شدم حتما از شما یاد کنم . من این سایت را به بقیه ی بچه های کلاس معرفی کردم و همه گفتن عالیه
مرسی که هستید ❤❤❤
آبان در مورد اول که تنش هستش در جملات اخری از اونجا که میگه مستلزم مشارکت زندگی عاطفی بازیگر است تا آخرش متوجه نشدم میشه توضیح بدی ممنون ازت ♥️♥️
طوری که من متوجه شدم : مستلزم مانند مکمل میمونه یعنی کامل کننده !میگه زندگی عواطف ما باید با ارامش باشه اگر با تنش و استرس و ترس و دغدغه خیلی بیش از حد باشه خب ارامش نداریم و نمیتونیم تمرکز کنیم رو بازیگری و اگر تنش نباشه و از سبک متد لی استراسبرگ استفاده کنیم باعث میشه این ارامش بیاد تو ناخوداگاه ما .
ممنون
روح نامنظم هم مانع بازیگریه
خیلی خوب بود😍😍
من در جاهی زندگی میکنم که امکانات زیادی نداره
به خاطر همین نمیدونم نجا باید برم تست بدم و باید چیکار کنم😞🥺
یکم خودمونی تر بنویس هیچی نمیفهمم😂
ابان جان من شروع کردم به خوندن این مقاله و خیلی خیلی ازت ممنونم ک اینقدر قشنگ توضیح میدین🥰🥰🥰
زمان مطالعه این مقاله ۳:۲۰
دمت گرم بابا ❤️
سلام آبان
مقالاتت واقعا عالین . دمت گرم و مرصی 💙
فقط این قسمت آخرش که درمورد تنوع هستش منظورشو نگرفتم میشه واضح تر بگی
( لطفا اگه کسه دیگه ای هم هست که بلده جواب بده )
سلام آبان من خیلی دوست دارم بازیگر شم اما بابام نمیزاره البته بازیگری هدف منه و چه زود چه دیر بهش میرسم
به نظرت خودم تنها تو خونه چی تمرین کنم