این مازیاره…مازیار دوست آبانه… از نوع نابابش…مازیار از اون آدماست که تحت تاثیر جو یهو تصمیم میگیره یه کاری کنه..حالا هم در کمال ناباوری تصمیم گرفته بازیگر بشه… حالا اینکه چرا و بخاطر چه کسی به ما ربطی نداره و ما هم فوضول نیستیم ولی بین خودمون باشه انگاری با دوستاش شرط بسته که میتونه مخ طناز طباطبایی رو بزنه.. . مازیاره دیگه…حالا بش عادت می کنین..
در ابتدا بیایید تعریفی مختصر و مفید از استرس داشته باشیم.
استرس شرایط یا احساسی است که در آن، فرد از لحاظ ادراکی بر این باور است که مجموع خواستهها و انتظاراتی که از او وجود دارد، فراتر از منابع، امکانات و توانمندیهای در اختیار اوست.
استرس احساس تحت فشار بودن غیر طبیعی است. این فشار می تواند از جنبه های مختلف زندگی روزانه شما به وجود آید. مانند افزایش حجم کار ، بحثی که با خانواده خود دارید یا نگرانی های مالی.
حال بر روی عوامل ایجاد استرس در بازیگری تمرکز خواهیم کرد:
1- ترس از عدم موفقیت






8 thoughts on “استرس در بازیگری”
من خیلی به بازیگری علاقه دارم و دارم درسش ر میخونمولی خانواداممخالف هستن چون که من میخوام تو خارج حرفه امرو ادامه بدمولی خودتون میدونید که فیلمهای خارجی هم صحنه داره و مامان من از الان فکر اونا رو میکنه 😐😐
سلام مبینا عزیز.. به مامانت بگو بازیگر قبل از قرارداد فیلم نامه رو میخونه و منم فیلمنامه رو میخونم و برات میفرستم که بخونی اگه راضی نبودی بازی نمیکنم!!!! 🙂
من امروز اجرا دارم و ۱۰ سالمه اولین اجرام هست و من خیلی استرس دارم ۱ ساله داریم تمرین میکنیم من شخصیت اصلی هستم توروخدا یکی کمکم کنه
نترس حالا بزا وارد فیلما شی شاید سیا لشگر شدی . فیلم خارجیا ب شدت سخته ورود بهش. اصلن به لخت شدنش فک نمیکنی خواهر .
سلام من به بازیگری خیلی علاقه به خصوصی دارم ولی زمانی که استرس میگیرم تمامی چیز هایی که یاد گرفتم یا به خاطر داشتم از بین میره و یا اینکه خانواده من مخالف این موضوع هستند که من دوست دارم بازیگر بشم،از این رو استرس من هم بیشتر میشه،ولی روز به روز به بازیگری علاقه بیشتر و حمایت از من کمتر میشه اگر میشه کمک کنید که برای رفع این مدل از استرس یا ترس از تست دادن باید چه کاری انجام بدیم
سلام منم به بازیگری خیلی علاقه دارم و خانواده ام مخالف هستن چطور اونارو راضی کنم
سلام بابا جان امیدوارم حالت عالی باشه ! استرس من دقیقا ناشی از همین موضوعه که میترسم از اینه کمتر از حدی که ازم انتظار دارن ، خوب باشم و نتونم بهترین خودمو بزارم . از اینه صدها چشم روی صحنه دارن نگاهم میکنن و یا چندین نفر پشت صحنه ایستادن و دارن نگاهم میکنن واقعا استرس میگیرم و میترسم از اینکه خوب نباشم … هر چقدر هم تمرین داشته باشم باز این ترسه هست ! امیدوارم در آینده بتونم مهارش کنم و البته مجبورم که درستش کنم . هعی … ! هرآیینه ازت ممنونم و خیلی ما دوستت داریم بابت زحماتی که برامون میکشی(:
بهترین تعریف مختصر و مفیدی از استرس که تا حالا دیده بودم👌👌